Geen gedoe meer dankzij professioneel liftbeheer
Kies voor onafhankelijk beheer van uw liftinstallaties
Bij tekort aan kennis kan liftbeheer een hele opgave zijn. Complexe en technische vragen, lastig contact met liftbedrijven en het maken van grote (financiële) keuzes. Wat handig zou zijn, is een onafhankelijke blik op uw liften én het beheer. Een liftexpert is nodiger dan ooit!
Liftbeheer uitbesteden: de voordelen
Door uw liftbeheer uit te besteden kiest u voor gemak, duidelijkheid én overzicht in kosten. Als u kiest voor het uitbesteden, kiest u voor:
✓ Een door Liftintermediair opgestelde objectieve MJOP;
✓ Het afhandelen en opvolgen van keuringspunten;
✓ Het aanvragen en beoordelen van offertes;
✓ Periodieke gesprekken met het liftbedrijf;
✓ Afhandelen van storingen en reparaties.
Dankzij het uitbesteden van uw liftbeheer bent u verzekerd van de juiste keuzes. Voorkom stilstand en bespaar op onnodig liftonderhoud. Tot wel duizenden euro’s per jaar!
Voor wie is liftbeheer een must?
De organisaties voor wie we werken:
Liftbeheer: uniek in onze aanpak
Als organisatie hebben we geen enkel belang bij een bepaald liftbedrijf.
Ons team handelt altijd in het voordeel van onze klanten.
Als gelijkwaardige gesprekspartner naar het liftbedrijf zijn onze adviseurs altijd op de hoogte van de laatste liftzaken rond uw installaties.
Deze organisaties gingen u voor
Een greep uit onze succesverhalen:
Referenties
Kom in actie
Kiezen voor het uitbesteden van liftbeheer is kiezen voor minder stilstand, lagere kosten en tevreden liftgebruikers.
Vraag direct een vrijblijvende offerte aan: wij kunnen niet wachten om voor u aan de slag te gaan!
Al bijna 25 jaar bedienen en ontzorgen we lifteigenaren.
Kies voor kwaliteit, kies voor Liftintermediair!
Lees meer over ons:
Stel uw vraag aan de liftintermediair
Direct contact opnemen
U kunt tijdens kantoortijden ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.