Onze workshop was een groot succes
Een geslaagde middag op ons kantoor in Zoetermeer
Op donderdag 6 april, voorafgaand aan onze Paasborrel, hebben wij de workshop "voorkomen is beter dan in de krant" gegeven. En wij kijken terug op een geslaagde middag!
Voorkom reputatieschade bij liftproblemen
Wat gebeurt er wanneer uw lift niet werkt? De emoties die gepaard gaan met langdurige stilstand kunnen hoog oplopen. Met frustratie, verdriet, ongemak en een slechte reputatie als gevolg.
Een lading aan waardevolle tips
- Het programma op ons kantoor in Zoetermeer bestond uit drie thema's:
- Onnodige stilstanden voorkomen door goed liftbeheer
- Toegankelijkheid behouden
- Crisiscommunicatie
De laatstgenoemde onderdelen werden in samenwerking met RECO Lift Solutions en crisiscommunicatiespecialist Ingrid van Frankenhuyzen gegeven. Onze deelnemers (van woningcorporaties tot VvE Beheerders) hebben geleerd waarom een goede lift van levensbelang is.
De deelnemers aan het woord
Na afloop: onze eerste officiële paasborrel
Na het laatste woord van Marcel Mars was het tijd voor de eerste officiële Liftintermediair Paasborrel! Zo hadden alle deelnemers de tijd om te sparren en na te praten.
Workshop gemist? Wij praten u bij!
Veel organisaties beschikken nu over unieke kennis, opgedaan tijdens onze workshop. Maar wij praten u graag bij over alle besproken punten. Zo weet u zeker dat u niks mist!
Referenties
Stel uw vraag aan de liftintermediair
Direct contact opnemen
U kunt tijdens kantoortijden ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.