Liftmanager

Liftmanager®

Onze rol als Liftintermediair is al uw liftzaken inspecteren, beheren, begeleiden, adviseren en bemiddelen. Wij vormen uw aanspreekpunt voor al uw liftzaken.

Om deze verschillende rollen die wij op ons nemen zo overzichtelijk mogelijk te presenteren hebben wij Liftmanager® ontwikkeld.

Wat doet Liftmanager®?

De liftmanager® is een handig dashboard dat inzicht biedt in de prestaties en status van al uw liften. Daarnaast geeft het een gedetailleerd inzicht in de naleving van de contracten en de actuele veiligheidssituatie van uw liften.

Daarnaast biedt de online tool van de Liftmanager® de mogelijkheid om, gratis, alle technische gegevens, certificaten en gebruikershandleidingen te bewaren. Het is daarbij tevens mogelijk om de registraties van onderhoud, modificaties en keuringen te doen en daarna in te zien.

Voordelen van Liftmanager®

  • Real-time informatie: Liftmanager® brengt alle informatie, dat voorheen alleen in de machinekamer beschikbaar was, naar uw Smartphone, PC of Tablet;
  • Liftmanager® biedt tal van analysemogelijkheden en geeft deze overzichtelijk grafisch weer. Dit maakt dat u eenvoudig de status van uw lift weer kunt geven;
  • Liftmanager® fungeert als liftportaal waar al uw contractpartijen mee gekoppeld zijn en in kunnen werken. Dit maakt dat alle gegevens omtrent uw liften op Ă©Ă©n plaats te vinden zijn.

Bent u benieuwd naar meer informatie over Liftmanager®? Wij vertellen er graag meer over of ga er direct heen.

Waar kunnen wij u mee van dienst zijn?

Liftintermediair geeft gespecialiseerd advies over liften, roltrappen, gevelliften en automatische deuren. Liftintermediair loodst u met kennis van zaken naar een betere grip op het beheer. In samenspraak met de lifteigenaar, keuringsinstelling en liftbedrijf komen wij tot de beste regie-oplossing tegen reële kosten.

Pin It on Pinterest