Liftbeheer - Liftintermediair

Liftbeheer

Gebouweigenaren zijn maar beperkt deskundig als het gaat over liften en liftbeheer. Het liftbedrijf en keuringsinstelling daarentegen zijn heel deskundig. Om het verschil te overbruggen, is het van belang om een gelijkwaardige gesprekspartner zoals Liftintermediair in te zetten. Dat kan leiden tot een kostenbesparing van 30%. Afhankelijk van de vorm van liftbeheer leidt dit tevens tot minder werk voor de eigenaar. Daarnaast worden alle wettelijke bepalingen geborgd. Periodieke en online activiteiten worden inzichtelijk gerapporteerd in Liftmanager®. Eén aanspreekpunt, ongeacht het aantal liftbedrijven of keuringsinstellingen.

Waarom liftbeheer?

Er zijn verschillende redenen waarom u liftbeheer uit kunt besteden bij Liftintermediair.

  • Inzet op een soepele relatie met uw onderhoudsbedrijf
  • Uw wettelijke eigenarenverplichtingen zijn bij ons in goede handen;
  • Door markt-, kosten- en vaktechnische expertise altijd de beste oplossing;
  • Besparing in kosten van 20 tot 30%;
  • Keiharde garanties op het veilig en betrouwbaar functioneren van uw lift, roltrap, gevelliften en automatische deuren;
  • Tijdsbesparing voor uw organisatie.

Vormen van liftbeheer

Bij Liftintermediair onderscheiden wij 3 vormen van liftbeheer:

Filmpje over Liftintermediair liftbeheer

Meer weten over Liftbeheer door Liftintermediair?

Wilt u meer informatie over liftbeheer door Liftintermediair? Of wil u meer weten over een van onze liftbeheer diensten? Neemt u dan gerust contact op met een van onze liftexperts.

Waar kunnen wij u mee van dienst zijn?

Liftintermediair geeft gespecialiseerd advies over liften, roltrappen, gevelliften en automatische deuren. Liftintermediair loodst u met kennis van zaken naar een betere grip op het beheer. In samenspraak met de lifteigenaar, keuringsinstelling en liftbedrijf komen wij tot de beste regie-oplossing tegen reële kosten.

Pin It on Pinterest